Brandingbad

De voorbije twee jaar werd er een intensief brandingstraject afgelegd om onze MaasMachtige gemeente onderscheidend te positioneren.


Dé troef van Maasmechelen is onze natuur. De nieuwe positionering is dan ook hét grootste natuuroplaadpunt in de Euregio worden.


Een unieke bestemming waar je samen of alleen kan ontkoppelen, opladen en geïnspireerd geraken. 






Om deze positionering ook uit te dragen binnen onze organisatie, planden we op 18 maart een inspirerend brandingbad in het prachtige kader van het Kasteel van Leut!


Trendwatcher, futurist en internationaal topspreker Richard Van Hooijdonk nam de deelnemers mee naar een inspirerende toekomst

die leven, werken en ondernemen drastisch gaat veranderen.


Hoe bouw je aan de organisatie van de toekomst?


Deze inspiratiesessie zat boordevol nieuwe inzichten, cases en vele voorbeelden.



Er werd volop ingezet op multidisciplinair werken via workshops over verschillende diensten heen!

Brainstormsessies tussen collega's hebben geleid tot een mooie waaier aan nieuwe en frisse ideeën voor de toekomst!



Een leuke teambuildingactiviteit kon uiteraard ook niet ontbreken!

In een gezamenlijke Haka, geleid door collega’s, werd de teamspirit nog verder aangewakkerd!



Sluiten